شرایط استفاده از خدمات و ثبت سفارش در سایت حیلامات

همراه حیلاماتی عزیز لطفا شرایط زیر را برای استفاده ی هرچه بهتر از خدمات و امکانات فروشگاه اینترنتی حیلامات مطالعه بفرمایید.

ورود، استفاده و ثبت سفارش شما در حیلامات به معنی آگاهی کامل شما از قوانین و مقررات این فروشگاه است. قوانین حیلامات جهت بهبود خدمت رسانی به کاربران و جلوگیری از سوء استفاده ی افراد سودجو تعریف شده است.

قوانین عمومی

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و کلیه ی اصول و رویه های آن مطابق قوانین کشور، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد.

خریدار یا مشتری به چه کسی اطلاق می شود؟

از آنجا که فروشگاه اینترنتی حیلامات در صدد حذف واسطه ها و رساندن اجناس بطور مستقیم به مصرف کنندگان است، یک فروشگاه یا سایت خرده فروشی محسوب می شود که نیازهای روزانه ی اقشار مختلف جامعه را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تامین می کند. بدیهی است که خریدار واقعی حیلامات افراد عادی جامعه محسوب می شوند.

اصالت و کیفیت کالا چگونه تایید می شود؟

فروشگاه اینترنتی حیلامات اجناس و کالاهای مصرفی را بطور مستقیم از تولیدکننده دریافت و عرضه می کند. بنابراین تمام اجناس این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می باشند.

سیاسیت رعایت حریم شخصی

حیلامات با تیم حرفه ای خود اطلاعات شخصی کاربران را محافظت می کند. در راستای تحقق این هدف ما از تکنولوژی های مدرن و افراد متخصص بهره میگیریم تا شما یک خرید ایمن را تجربه کنید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

اگر سفارش ارسالی شما در هنگام حمل و نقل توسط پست دچار خسارت شود. شرکت پست موظف است نسبت به پرداخت این خسارت اقدام نماید.

حیلامگ

مجله ی خبری حیلامات که با هدف افزایش اطلاعات شما نسبت به محصولات حیلامات راه اندازی شده است گام موثری در جهت افزایش آگاهی شما مصرف کنندگان عزیز نسبت به محصولات فروشگاه است.

نظرات کاربران

با هدف کمک به خرید بهتر شما مشتریان عزیز نظرات کاربران برای شما نمایش داده می شود تا اقدام به خرید محصولاتی با رضایت و کیفیت بالاتر نمایید.