فروشگاه اینترنتی حیلامات جهت تامین کالاهای مورد نیاز شما، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت از سال 1400 تاسیس شده است. دغدغه ی ما در حیلامات رساندن کالای مورد نیاز شما در سریعترین زمان است. تمام محصولات موجود در فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا هستند، بنابراین شما با اطمینان خاطر از کیفیت کالا می توانید اقدام به خرید کنید.

درباره ی حیلامات

در زیر به بررسی مزایای فروشگاه اینترنتی حیلامات می پردازیم:

1- ارزان بودن محصولات در فروشگاه اینترنتی حیلامات نسبت به سایر فروشگاه ها

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی حیلامات بدون واسطه و مستقیم از خریدار تهیه می شوند و به همین دلیل با نازل ترین قیمت به دست شما می رسند. ما تمام واسطه ها را حذف می کنیم تا شما بتوانید کالای مورد استفاده ی خود را به قیمت تولیدی تهیه کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی نداشته باشید.

2-کمک به مشتری برای انتخاب مناسب ترین محصول

ما در فروشگاه تخصصی حیلامات به معرفی کامل محصول و مقایسه ی آن با سایر محصولات می پردازیم تا شرایط را برای انتخاب بهتر شما فراهم کنیم. همچنین پرفروش ترین محصولات به شما معرفی می شود تا کالاهای کاربردی را برای استفاده ی بهتر بشناسید. اولویت ما رضایت شماست.

ویژگی های متمایز حیلامات

3فروش کالای اصل و دارای تضمین کیفیت

چالشی که بسیاری از افراد در خرید اینترنتی با آن مواجه هستند خرید کالاهای نامرغوب و بی کیفیت است. کیفیت و اصالت کالا بخصوص در کالاهای آرایشی و بهداشتی که با سلامتی و زیبایی شما در ارتباط است، بسیار حائز اهمیت است. کالاهای فروشگاه اینترنتی حیلامات به طور مستقیم از تولید کننده تامین می شوند. بنابراین تمام کالاها باکیفیت و دارای استاندار هستند.

4-پیگیری تحویل به موقعه محصول

خوش قولی یکی از اصولی است که ما در حیلامات به آن پایبندیم. براین اساس کالاهای قابل سفارش سایت در انبارهای ما موجود است تا در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده برسد. تمام خدمات (سفارش، تحویل، مرجوعی کالا) در فروشگاه حیلامات مطابق زمان بندی توافق شده خواهد بود و نظم سازمانی جزء اصول ماست.

پیگیری تحویل به موقعه محصولات توسط حیلامات

5-ضمانت مرجوعی کالا

دغدغه ی بسیاری از کاربران در خرید اینترنتی عدم امکان مرجوعی کالاهاست. ما با هدف افزایش رضایت مشتری  این دغدغه را برطرف کرده ایم. فروشگاه اینترنتی حیلامات دارای ضمانت مرجوعی کالا می باشد که به طور مفصل شرایط مرجوعی کالای را  می توانید در این صفحه مطالعه کنید.

ضمانت مرجوعی کالا توسط حیلامات

6- تنوع محصولات

یکی از مشکلات خرید کردن از مراکز کوچک عدم تنوع محصولات است به همین دلیل است که اغلب افراد رفتن به فروشگاه های بزرگ با محصولات متنوع را دوست دارند اما مشکل خرید حضوری زمانبر بودن فرایند خرید، صف های طولانی صندوق ها و ترافیک است. ما در فروشگاه اینترنتی حیلامات در کنار توزیع محصولات مختلف آرایشی، بهداشتی، کالای خواب، سلامتی و مصرف روزانه تنوع هر گروه محصول را نیز در نظر گرفته ایم تا شما به راحتی بتواند کیفیت محصولات مشابه را مقایسه کند و بهترین محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کند. همچنین برخلاف فروشگاه های بزرگ که باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن محصول دلخواه از بین انبوه قفسه ها کنید، در فروشگاه اینترنتی حیلامات با انتخاب دسته بندی هر محصول می توانید به سرعت به کالای مورد نیاز خود دست یابید. ایجاد رضایت شما یکی از اهدافی است که ما در حیلامات به دنبال آن هستیم.

7- توجه به افزایش آگاه سازی عمومی با مقالات علمی

اگر دانش شما در زمینه ی محصولات مصرفی روزانه بالا رود فواید بیشماری در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. که از جمله ی آن کاهش خطرات وارده به سلامتی شما است. برای نمونه بجای استفاده از وایتکس پر بود و آسیب زننده به ریه از یک محصول کم خطر و بی ضرر با پاک کننده ی بالاتر مثل سالید مجیک می توانید استفاده کنید. همچنین اگر بدانید که با ترکیبات طبیعی چون سیر سیاه می توانید سلامت و لاغر شوید احتمالا دیگر به دنبال راهکارهای پرریسک و خطر آفرین برای لاغری نروید. ما با هدف افزایش آگاهی شما در زمینه ی محصولات مصرفی اقدام به چاپ مقالات علمی و تاسیس مجله ی علمی کردیم تا بتوانید به راحتی و بدون سرچ های طولانی و کسل کننده در گوگل به فواید و مضرات کالاها و بهترین روش استفاده از آن ها دست پیدا کنید.

مقالات علمی حیلامات

سخن آخر…

امروزه فروشگاه های اینترنتی با هدف دسترسی آسان و سریعتر افراد به کالاهای مورد نیازشان گسترش پیدا کرده اند. در این بین انتخاب فروشگاه مناسب یک چالش جدی برای مصرف کننده محسوب می شود. ما در فروشگاه اینترنتی حیلامات با دارا بودن تیم تخصصی فروش و گسترش محصولات، تمام دغدغه و نیاز های شما رو تامین کرده ایم تا با خیالی راحت از قیمت و کیفیت محصول، کالای مورد نیاز را در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.