فروشگاه اینترنتی حیلامات برای افزایش رضایت مندی بیشتر مشتری امکان مرجوعی کالا را قرار داده است تا با خیال راحت و اطمینان از سلامت کالا اقدام به خرید کنید.

ویژگی های اجناس قابل سفارش در سایت حیلامات با دقت درج می شود تا مشتری دقیقا جنسی با همان ویژگی ظاهری و کیفیتی سفارش داده را درب منزل تحویل بگیرد. همچنین اجناس سایت حیلامات بدون واسطه از کارخانه و تولیدکننده ی اصلی دریافت می شوند، بنابراین تمام اجناس با کیفیت و ضمانت اصالت کالا هستند.

اما اگر به دلایلی کالای دریافتی شما دارای نقص است میتوانید این کالا را مرجوع کنید و هزینه ی واریزی را دریافت کنید. در زیر روش مرجوعی کالا در حیلامات را به طور مفصل برای شما شرح می دهیم.

برای مرجوعی کالا به حیلامات به ترتیب زیر اقدام کنید:

مرجوعی کالا معیوب

1-اگر شما قصد مرجوعی کالای خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که تمام کالاهای برگشتی باید در شرایط اولیه ی ارسال با جعبه و بدون بازشدن پلمپ محصول مرجوع شوند. جعبه ی محصول و اقلام همراه آن باید سالم و بدون پارگی و آسیب باشند.

بازگرداندن کالا به فروشنده

 

2- ما در حیلامات به بهداشت و سلامت محصولات بسیار اهمیت می دهیم. بنابراین تمام محصولات بهداشتی، آرایشی و محصولات خوراکی امکان مرجوعی نخواهند داشت.

3- کالای دریافتی توسط مشتری در صورت وجود مشکل یا نقص تا 72 ساعت امکان مرجوعی خواهند داشت. بنابراین به زمان تحویل و مرجوعی کالا توجه کنید.

زمان مرجوع کردن کالا

4- برای مرجوعی کالای خود به ترتیب زیر اقدام کنید:

ابتدا با کارشناس پشتیبانی حیلامات با شماره ی 02191309151 تماس بگیرید.

بعد از تایید کارشناس و دریافت آدرس، کالای را با بسته بندی اولیه بدون مخدوش کردن بسته بندی یا درج آدرس روی جعبه ی بسته بندی به حیلامات ارسال کنید.

بعد از ارسال، رسید پستی خود را به واتساپ یا تلگرام بفرستید.

بعد از دریافت محصول توسط کارشناس و تایید عیب کالا مبلغ پرداختی شما به حساب شما بازگرداننده خواهد شد.

مرجوعی کالا به حیلامات

 

 

سخن آخر

ما در حیلامات تلاش می کنیم که کالا بدون عیب و نقص و با بسته بندی استاندار به دست مشتری برسد و در این راستا پیش از ارسال، محصول مورد نظر توسط کارشناس مربوطه با دقت بررسی می شود. هدف ما در حیلامات افزایش رضایت مشتری است.