در این بخش به متداول ترین سوالاتی که توسط کاربران پرسیده شده است. پاسخ داده ایم. اگر سوال شما جزء سوالات متداول در این بخش نیست می توانید سوال خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

حیلامات برای سهولت خرید مشتریان عزیز خود تمام قیمت ها را به روز رسانی می کند و زحمت استعلام قیمت توسط کاربران در این مرحله حذف شده است. بنابراین همواره آخرین قیمت محصولات را در سایت مشاهده می کنید و نیاز به گرفتن استعلام قیمت نخواهید داشت.  اگر در روند خرید شما مشکلی از سمت سایت وجود داشت ( عدم اضافه شدن محصول به سبد خرید، عدم امکان پرداخت محصول و ...) می توانید روی پشتیبانی فوری ما حساب کنید ما به سرعت در تلگرام و واتساپ به صورت 24 ساعته پاسخگوی پیام های شما مشتریان عزیز هستیم. هدف ما جلب رضایت شماست و در راه کسب این هدف از 8 صبح تا ساعت 18 به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما هستیم.

ما در حیلامات با حذف واسطه ها محصولاتی با قیمتی مناسب را به شما مصرف کنندگان عزیز عرضه می کنیم بنابراین پایین بودن قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی حیلامات به معنی محصولات تاریخ انقضا گذشته نیست بلکه تمام محصولات دارای تاریخ مناسب استفاده هستند و به صورت به روز از تولیدکننده خریداری شده و در فروشگاه عرضه می شوند. در زیر می توانید دسته ای که سوالات متداول شما متعلق به آن دسته را انتخاب کنید.

دسته بندی پرسش های شما

سفارشات چگونه به دست ما می رسد؟

سفارشات شما با دقت بسته بندی می شوند و بوسیله ی پست برای شما ارسال می شوند.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

به سایت حیلامات وارد شوید، روی گزینه ی سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی گزینه ی سفارش مربوطه می توانیم از جزییات آن مطلع شوید.

چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما می توانید با مراجعه به سبد کالا خود نسبت به لغو سفارش خود اقدام کنید.

هزینه ی ارسال در حیلامات چگونه محاسبه می شود؟

سفارشات شما از طریق پست و با هزینه ی ثابت و مناسب برای شما ارسال میگردد.

چگونه می توانم کالای خود را مرجوع یا بازگردانم؟

اگر کالای شما شامل نقص است می توانیم با رعایت قوانین ذکر شده در صفحه ی مرجوعی کالا نسبت به بازگردانی کالا به حیلامات اقدام کنید.

چگونه می توانم از تخفیفات حیلامات مطلع شوم؟

با ارسال ایمیل خود به حیلامات می توانیم از بروزترین و باورنکردنی ترین تخفیفات اجناس در حیلامات مطلع شوید.